Powered By Blogger

tangen på utur

tangen på utur

fredag 16. august 2013

To fester på en dag

Jeg har nå skjønt at det å få en snylteblogg opp å gå. Vil ta noe lengere tid enn hva jeg først antok.
Det vil med andre ord si, jeg må fremdeles bruke av mine sårt inntjente penger på gave til konemor.
Men det er hun selvefølgelig verdt. (Som om jeg kunne skrevet noe annet)

Ettersom man ikke skal oppgi en kvinnes alder kan jeg fortelle at hun er født det året; Ny odelslov vedtas,  der det bestemmes at eldste barn skal ha odel, uavhengig av kjønn. På denne dag har vi også vært gift i 10 år.
10 utrolig vellykkede år som hun har fått nyte godt av min varme, omtenksomhet,  sjarm, humor, gode humør og nestekjærlighet. Bare for å nevne noen få av mine mange gode sider.

Så til alle dere som leser bloggen, send link til noen du kjenner. En direktør, salgssjef eller en KAM. I dag har dere, 1. år på dere til og hoste opp flere flotte gaver til min kjære hustru. 12 mnd, 52 uker eller 365 dager.
 Dere skjønner her at dere bør grave dypt i velvilligheten deres. Ingen gave er for STOR så lenge det er til mitt hjertes utkårede.

Til slutt, gratulerer med dagen og dagen, konemor.

Jeg ELSKER deg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar