Powered By Blogger

tangen på utur

tangen på utur

fredag 9. august 2013

"Lille gubben" og det store hullet

Som dere vet er "lille gubben" vår kjære bil. Etter flere år med total neglisjering fra eierne. Har vi nå lagt vår forbarmene sjel over kjøretøyet.
Det startet med, dette var før jeg startet bloggen, at jeg kjøpte noe beige guffe som skulle legges over rust flekkene. Men først måtte jeg hjem til Mr. Olsen sin redskapsbod. Elektrisk drill (vil ha) med noen stålkoster (vil også ha), ble hentet. Etter det var det på med vernebriller og jeg gjøv på med dødsforakt på "lille gubben".
Som dere leste i innlegget, Et lite tilbakeslag , ble disse tidligere rustflekkene dekket med beige "guffe".
Her ser dere krateret som er på den ene bakdøra.



 I samme butikk som de berømte startkablene ble innkjøpt, ble kortet dratt til innkjøp av denne "guffen" og en boks med "tett det forbanna hølet".
Ettersom innholdet i denne boksen ikke fester seg på døren ved tankens kraft, er hullet fremdeles der.
Her tenkte jeg da at det skulle melde seg en bilkyndig bloggleser med et STORT hjerte. Så "lille gubben" kunne få tilbake noe av sin gamle stolthet.

Samt nå som bloggen begynner å vinne nye lesere, bør noen forbarme seg med spons av "lille gubben" Lakk koden er: blå?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar