Powered By Blogger

tangen på utur

tangen på utur

tirsdag 6. august 2013

Internasjonal interesse for bloggen



Som dere ser av bilde under. Har jeg i løpet av kun tre dager, da dette bilde ble tatt, blitt oppdaget av NSA.
Men i motsettning til advokat Elden, er jeg stolt og føler meg privligert over NSA sin interesse. Skulle Akersgata fremdeles ha behov for agurk nyheter og redaksjoene vil ta tak i dette, henviser jeg til min pr-rådgiver.
Men tilbake til spionasje av bloggen. For meg personlig ser jeg ikke noe annet enn fordeler. Om serveren skulle bryte sammen pga hordene med aktive lesere. Har våre kjære amerikanske spioner mest sannsynlig tatt backup. Det er betryggende å vite.
Hvis vi går litt nærmere inn på screenshoten, ser vi at Sverige og Danmark dukker opp. Dette er mest sannsynlig pga at familie og venner har bosatt seg i nabolandene. Spania, Tyrkia & Egypt = syden. Men når det kommer til Tyskland og ikke minst Russland. Er vel dette MAD og KGB

Ser at en i Hellas har lest bloggen, for vedkommende må dette oppleves som helt gresk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar