Powered By Blogger

tangen på utur

tangen på utur

fredag 2. august 2013

Blogg millionær


Leser om flere mennesker,(les damer) som tjener til livets opphold ved å blogge.  Skriver om produkter de bruker og får da varer fra leverandører pga dette. 
Vurderer derfor å gå dem litt i næringa. 
Men hvor starter man?.
Jeg sitter på do og forfatter innlegget til denne bloggen, hva rundt meg er det jeg bruker mye av????
Såpe? Deo? Nei, for svingende.......
Dopapir!!!!!!! Nå skal jeg ikke gå i den fella og skrive hvilken merke jeg/vi bruker i dag. For nå regner jeg med at det kommer horder av leverandører som vil gi meg en do opplevelse helt uten om det vanlige. Ta kontakt, vi er fire mennesker som bor i denne husholdningen. Fra 11 åringen til evig unge meg. 
Jeg blir å finne på instagram, Twitter og skal jaggu lage en side på Facebook i tillegg. Her skal det snyltes, ehhhhhhh,  jeg mener tjenes.
Det kommer selvfølgelig en stoooor reportasje om hvilken rull som var mykest og lengst. 

1 kommentar:

  1. Gennialt, Tangen, gennialt! Regner med at du blir en holden mann etterhvert ;) Kommer til å følge deg tett. Jeg liker mat, klær, biler og biltilbehør. Da vet du i allefall hva jeg kommer til og lese om. Du må jo ha noe og vise spinsorer :)

    SvarSlett