Powered By Blogger

tangen på utur

tangen på utur

torsdag 22. august 2013

Fra nasjonal til internasjonal suksess?

Når du leser dette blogginnlegget ligger jeg og gasser meg med en kald øl. Enten ved bassenget, eller ved sjøen. Nei, dævven jeg var uti vannet gitt...
Men nå som jeg er blant toppen av bloggerene i Norge. Slår tanken meg at jeg burde satse internasjonalt.
Når man ser hvilke muligheter som åpner seg for de som satser på det internajonale markedet. Ser jeg ingen begrensninger på hvorfor jeg ikke skal bli en verdends blogger. 
Muligens kanskje et noe begrenset engelsk ordforråd. Men her tenker jeg at enten konemor eller en av arvingene har muligheten for en bi jobb.
Ettersom jeg ikke ser noen som kan konkurrere med meg, bør jeg med enkelhet fange den store massen. Derfor vil morgendagens blogginlegg være både på norsk og tyrkisk. For å se om jeg kunne fange noen nye lesere her jeg er nå.
Det vil gi meg en pekepinn på om min eminente humor vil fenge i  litt sydligere breddegrader.

Takker for alle lykke ønskninger jeg vet dere overøser meg med.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar