Powered By Blogger

tangen på utur

tangen på utur

mandag 26. august 2013

Bånd på rull.

Som dere så i mitt 2. Innlegg har vi 2+1 hund.
Men ikke nok med det, 2 uker i sommer var det en Rotweiler på feriekoloni her på ugresstunet.
Den ankom med alt en hund skal eie, flinke og snille eiere.  Det fulgte med et "bånd på rull".
Min kona har mast om en slik til hundene våres, noe jeg overhode ikke vil bli sett med. Om noen lurer på hvilet produkt jeg sikter til. Legger jeg ved et bilde hvor merke er sensurert
Mandig, ikke sant. 

Mitt VISA kort har fått lagt inn et "nekter å kjøpe" filter. Dette er det nyeste produktet tjenesten til VISA, kommer til å bli en hit. :)



Dette er hånden til husets 10 åring. Hvorfor lage dem så utrolig små? Det er bikkja som er liten, det betyr ikke at hånda til eieren krymper. Idioti!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar