Powered By Blogger

tangen på utur

tangen på utur

torsdag 15. august 2013

Eple produkter

Jeg har hørt at en hver blogger med respekt for seg selv har eple produkter. Jeg har derfor gått til innkjøp av grønne epler. Jeg har desverre ikke forstått hvorfor dette skal være så viktig.
Men jeg tenker i mitt søk i hvordan bli en toppblogger, skal intet være uprøvd.




Videre leste jeg at noen hadde fått et eple produkt, de mener at dette gjorde bloggingen mye enklere. Her må jeg få si at for min del, ble det MYE vanskeligere. Enten sitter man med eple i munnen eller i hånden. Har du det i hånden blir det vanskelig å skrive. Det blir vanskeligere å puste når man skal ha dette i munnen.

Jeg fortalte dette til en venn, han lo godt. Sa det var ikke snakk om rå epler. 
Så her sitter jeg jeg nå med glass med eplejuice. Det smaker godt og jeg er ikke så tørst, men at bloggingen går enklere?. Overhode ikke.Snakk om falsk MF.


Epler på nettet

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar