Powered By Blogger

tangen på utur

tangen på utur

lørdag 24. august 2013

Min kjære bloggfølgere og blodfans

Etter en uke med avslapning i det store store utlandet syden. Kommer jeg med mitt følge hjem til gamle landet i dag.
Ettersom jeg regner med at dere vil møte opp i horder for å hilse meg velkommen tilbake moder landet.
Har jeg tatt noen forhåndsregler med tanke på fansen, de ansatte, andre reisende og undertegende med reisefølge sin sikkerhet. 
Av den grunn har jeg vært i kontakt med OSL og Avinor.  Dette er blitt gjort for at de skal få muligheten til å  være mentalt forberedt, men ikke minst ha nok mannskap klart og drillet.
Håper flyet er i rute så ventetiden ikke blir så stor. 
Gleder meg til å se massen hyle og gråte når de ser mitt blide åsyn. 
Fra og med denne dagen. Vil all fremtidig hysteri bli målt som tpu-hysteri. 
Regner med at det står en limousine klar for en komfortabel og trygg reise hjem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar