Powered By Blogger

tangen på utur

tangen på utur

fredag 23. august 2013

Parlak bir fikir (En genial ide)

 Ben ziyaret Ülkenin çıkarları sonrası ilk Türk geliyor

(Av hensyn til landet jeg besøker kommer innlegget først på tyrkisk)

Bu bir adamın ince uzun bağırsak bir dua. (Tamam, mide küçük bir yıkama topu ile)

Onlar büyük ve kendi ağırlığı ile mücadele eğer tekrar tekrar televizyonda gördük. Ağırlığı ile mücadele birisi kilo vermek amacı ile bir televizyon programında ortaya çıkar burada. Çalıştıkları ve yeni hedeflere ulaşmak için tren. Onun yeni!

Ama şimdi çok kez gördük. Nasıl benim gibi, tembel tüp temizleyicileri bir demet toplamak için. Ne bir "mini Arnold" şekil / oluşturmak başardı olsaydı

Bu televizyon sektöründe yeni bir boyut yarattı olurdu.

Eivind Landsverk, tabii ki bu parlak bir fikir için ilk erişim almak için eşsiz bir fırsat verir.

Sunum yapan ilk sezonunda olarak, Ben sizin gibi bu olması gerekir inanıyoruz. Bu kadar kas yoktur., Thomas Gjertsen kesinlikle mükemmel.

Ama daha sonra gelecek mevsim, ben iş almak.

TV'de görüşürüz.







Dette er en bønnfra en tynn lang tarm av en mann. (ok, med en liten vaskeball på magen)

Vi har flere ganger sett på tv om de som er store og sliter med vekta. De melder seg på et tv program med det målet å gå ned i vekt. De jobber og trener for å nå sitt nye mål. Sitt nye jeg!

Men det har vi nå sett så mange ganger. Hva med å samle en gjeng med late piperensere, som meg. Sett om de hadde klart å shape/skape en "mini Arnold"
Dette ville ha skapt en ny dimensjon i tv bransjen.

Eivind Landsverk, jeg gir selvfølgelig deg den unike muligheten til å først få tilgang til denne geniale ideen.

Som programleder første sesong mener jeg at du må ha en som folk liker. Som heller ikke har så mye muskler. Thomas Gjertsen er helt perfekt.

Men i sesongene som kommer senere tar jeg jobben selv.

Vi se på TV

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar