Powered By Blogger

tangen på utur

tangen på utur

tirsdag 13. august 2013

IKKE en treningsblogg.



For en del  år siden var jeg VELDIG godt trent. (dette er ikke humor)

Men etter en skiulykke i de Østeriske alper i 2005, der høyere kne fikk seg en real smell. Har jeg slitt med lyst og motivasjon. Jeg har slitt ut ikke mindre en tre sofaer. (Ahh!!!! Nytt blogg innlegg?)

Men her om dagen sjokkerte kroppen meg, den sa at den ville beveges. Så derfor fant jeg frem mine 13 år gamle "joggesko".
Når du blir gratulert med "nye" sko. Sier det en del om treningsiveren.
Når jeg ved et uhell har ramla innom treningsblogger. Har jeg sett at man skal legge ut bilder.  Men den topper jeg, her er EN video.

Men som dere ser på videoen. Her jåler jeg ikke rundt i løpeshorts eller tights, ennå.
 
Ettersom disse skoene ikke lenger er å oppdrive på markedet. Kan jeg fortelle at disse er blå med gull og sølv detaljer.Levert av Puma. Ettersom jeg fikk disse er dette spons og jeg kan reklamere. Takk RAMO!

Men hvis noen som jobber i treningsklær bransjen skulle komme over bloggen. Er jeg åpen for å begynne å trene igjen i DERES fantastiske treningsutstyr som er desidert det beste på markedet.

Sykkel m/ utstyr
Joggesko
Treningstøy

Ta kontakt.

1 kommentar:

  1. Ingen treningsblogg? Det tror jeg på, det hadde jo krevd en hvis form for aktivitet; )
    Men bare begynn å varme opp, for i September kommer jeg og drar deg ut av sofaen!

    SvarSlett