Powered By Blogger

tangen på utur

tangen på utur

torsdag 8. august 2013

Katta i sekken.

For dere som tror dette skal bli et innlegg om følelser.
Så ja, om dere kjenner til den følelsen man sitter igjen med når du skjønner at har kjøpt katta i sekken. For noen år siden kjøpte jeg en elektrisk kantklipper som fungerte bra. var rimelig fornøyd med den invisteringen. 
Men etter at vi havnet opp med denne gigaplenen. Slo det seg ned en tanke.  Tenkt så topp det ville bli med en ledningsfri kantklipper. Av den grunn investerte jeg i en oppladbar. Hvis det er slik at dritt kommer innpakket som kantklipper, har jeg en i garasjen. 
Ettersom troen på at det fantes noe brukbart av kantklippere på markedet, ble jeg derfor veldig posetiv overasket når jeg fikk låne denne av Mr. Olsen. 


Men dere/leverandør kan jo ikke mene at jeg skal måtte gå på bygda å låne. Derfor ber jeg dere om å sende et produkt som kan mene vil gjøre meg til en lykkelig kantklipper eier.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar