Powered By Blogger

tangen på utur

tangen på utur

søndag 11. august 2013

Oprah og meg

Da jeg leste i VG at en annen profilert person hadde opplevd slett kundebehandling. Dukket denne selvopplevde historien opp igjen.

I det herrens glade år 2002 hadde konemor og jeg kjøpt oss en nyere bil, en stasjonsvogn.
En "takk" for julegaven, skulle bli til et nytt familiemedlem.

Påsketur var avtalt med gode venner, hvor ski og annet skrot skulle trykkes inn i en takboks,. Så vi tuslet inn i på Torshov bilrekvisita. (All PR er god PR)
Inne i butikken fant vi en som hevet lønn. Vi fikk fortalt lønnsmotakeren at vi trengte takstativ til nyinnvisteringen.

Den koster 900,- altså, smalt det fra lønnstakeren
Ja vel. Jeg må ha en sånn, repliserte jeg
Men den koster 900,-, altså, klarte tomsingen å si en gang til.
Ja, jeg hørte det. Jeg skal ha den!!!! ; sa jeg.

Så Oprah, jeg er hvit som et spøkelse i vinterhalvåret. Du ble nok som meg og konemor, bare utsatt for en kronidiot. Det kan skje oss alle.
        

WTF (Where to fly)




På Instagram har jeg lagt til dette bilde. Skulle flere enn 120  trykker liker får jeg denne lua fra Oj.

Klarer vi det? Takk for hjelpen. 😊


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar