Powered By Blogger

tangen på utur

tangen på utur

onsdag 14. august 2013

Kroppslukt



Kona har i lenger tid kjøpt intimsåper fra diverse leverandører. (Hønevask)
Så når jeg nylig fikk se at det finnes intimsåpe også for menn. Ble jeg veldig nysgjerrig, kan jeg da ikke lenger snylte fra kona? 
Må nå mine nøtter kun vaskes med mannesåpe?. 
Her føler jeg at noen ønsker å lure oss, men jeg kan ta feil. Kona påstår det ikke ville vært første gang.
Men for å fjerne alt hår til side. Tvil mener jeg..
Send mannesåpa, jeg skal teste ut dette. om jeg vil merke forskjell. Vil flere kvinner  snu seg når de lukter min nye odour?.Vil flere hunder snuse meg i skrittet?
 Eller er dette mer en gimmik for å lure oss lettlurte menn?
For kvinner blir det brukt for å få bukt med uønsket lukt. (Rim)
Mange spørsmål, få svar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar